Wat beweegt Digital Footprint?
De wensen van de klant tot in detail kennen om vervolgens alles in het werkstellen om die klantenwens in de realisatie te overtreffen, is de name of the game! Techniek, tools, software etc. zien wij als middelen noodzakelijk voor het realiseren van de doelstellingen van de Digital Footprint klanten.
Wij zijn overtuigd dat Digital Footprint met haar werkwijze aantoonbare waarde creëert voor onze opdrachtgevers. Wij zijn pas geslaagd om van Digital Footprint een succes te maken als opdrachtgevers Digital Footprint roemen om de prettige werkwijze, de verkregen inzichten maar bovenal om de behaalde resultaten.
Wie is Digital Footprint?
Zijn eerste webshop zette Berry al 15 jaar geleden op. Bij XS4ALL en Planet Internet begon hij aan het grote werk. Als consultant adviseerde hij vervolgens meerdere webshophouders bij het opzetten van nieuwe online concepten. Voordat hij Digital Footprint startte werkte hij als strategisch online marketeer bijPerfectView.
Bij alles dat Berry doet verplaatst hij zich in de online klant. Wat is de online klantbeleving en hoe kan die constant worden verbeterd? Als ras online marketeer heeft hij menig wapenfeit op dit gebied op zijn naam staan. Berry’s motto is denken en doen. Klanten van Digital Footprint herkennen dit in de doordachtheid van de geboden oplossingen en transparantie in de wijze van werken.
